becky84

Alla inlägg den 16 januari 2010

Av becky 84 - 16 januari 2010 23:33

Idag har jag varit själv hela dagen.

Babe åkte ju till lärbro imorse efter vi varit ute med Coris på morgonpromenad.

Så under dagen har det inte hänt så mycket alls.

Har sett white chicks och sovit typ. Är ju inte riktgt frisk ännu.

Sen har jag fått en massa blåsor precis under näsan pga all snorning och snytning. Huden är helt irrterad. Ser ut som en hitler mustasch ;) Känner mig verkligen sooo sexy!

Jaja, den försvinner väll snart men fan vad det svider.


Ikväll så var jag så sugen på estnisksallad, så det var det jag åt till middag. Problemet är bara att börjar man äta det kan man inte sluta för det är så sjuuukt gott.

Glöm det t.o.m att ta kort på det så ni skulle få se,. Tror jag tar ett imorgon om jag inte hinner äta upp allt innan :P

Jag såg även what happens in vegas filmen och blev besviken. Har för mig att den var bättre förra gången jag såg den.


Har iaf ätit en massa idag och har nu även varit duktig och tränat lite.

Så nu har man kramp i magmusklerna. Kommer kännas skönt imorgon bitti!!


Vart har alla kommentarer tagit vägen?

Kom igen nu, skriv lite:)



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards