becky84

Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av becky 84 - 4 augusti 2009 23:08

Nu ska jag straxt i säng.

Har städat och fixat lite i lägenheten.

Ska bara fixa iordning mig nu inför natten.

Hoppas ni sover gott allihopa

bloglovin
Av becky 84 - 4 augusti 2009 22:11

Vill ni ha snygga blekta naglar??

Använd den här nagellacken.

Den är verkligen toppen!

Gillar den as mkt!


bloglovin
Av becky 84 - 4 augusti 2009 22:04

Nu har man nattat älsklingen.

Stackaren är helt slut efter den här dagen .

Han somnade i soffan och jag fick han i säng efter mkt om och men.

Han sover så sjukt tungt.


Nu ska jag plocka och fixa här i lägenheten. 

Har inte haft nån lust på ett tag men nu är jag självklart på städhumör....


Vad har ni gjort ikväll då? Sett the real housewives of new york??


bloglovin
Av becky 84 - 4 augusti 2009 21:33

Vi fick ju en massa godis frånmin syster i Estland.

Fick även marmelad godis som jag minns från barndomen på barnhemmet i Estland. Var verkligen sjukt gott och jag slarvade lite ikväll.

Har haft en dålig dag och jag ville bara slappna av med älsklingen och mysa framför tvn.

 Men jag känner verkligen hur kroppen verkligen skriker efter att få röra på sig och jag har motivationen lång långt inne nånstans.

Imorgon ska jag gå upp med babe och så blir det 1 timmes morgonpromenad.


Tycker  dte är jäkligt kul och läsa era bloggar där ute.

Skriv gärna fler kommentarer med tips och kommentarer med styrka att inte ge upp :)


bloglovin
Av becky 84 - 4 augusti 2009 16:30

Har haft en grymt seg dag idag.

Sen har babe tappat bort taggen till garaget och vi kan inte hitta den. Känns som det här kommer bli dyrt...

Har inte hittat den i lägenheten heller.

Blir galen!!!!



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards