becky84

Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av becky 84 - 6 augusti 2009 21:40
bloglovin

Nu är man hemma igen efter 1 ½ timmes promenad.

Idag har jag:

- Gått 23350 steg,

- Gymmat 50 min

- Cyklat ca 1 tim

- Crosstrainer 15 min

Känner mig väldigt nöjd faktiskt.


Hur har det gått för er där ute då?



Av becky 84 - 6 augusti 2009 18:50
bloglovin

Nu har man precis ätit middag.

Idag blev det kalkon köttbullar med pasta och en massa grönsaker.

Blev inte så mkt pasta för min del dock.


Var ju även på stan förut och letade efter medel mot min mage.

Har köpt en ny sorts psylliumfröskal, tydligen Anna Skippers och min mage slöt och fungera direkt.

Så nu har jag varit på tant grön igen och fick tips om nått annat som jag köpte.

Hoppas nu på att det hjälper, min mage är svullen igen nämligen..


Nu ska jag se klart morden i midsomer och sen blir det en skön promenad.

Mkt träning idag :)

Av becky 84 - 6 augusti 2009 14:38
bloglovin

Shit vad jag är svettig. Fattar verkligen inte hur jag kund ebli så svettig men inte en annan tjej som var där.

Hon såg ut att bara slira omkring där utan nå problem eller trötthet alls.

Själv var man helt blöt... nästan iaf.


Det var iag väldigt skönt att få gymma lite.

Hoppas på  riktig träningsvärk imorgon så man verkligen känner att man har gjort något.


Nu blir det duschen och sen blir det att gå ner på stan och shoppa lite.


Hade inte haft något emot att ha den där kroppen ^^  el vad säger ni?

Av becky 84 - 6 augusti 2009 11:56

Snart ska man iväg till sjukgymnasten och gymma 1 timme.

Är väldigt trött i kroppen men blir nog piggare när jag kommer igång.

Hoppas att det inte är en massa folk där bara.




bloglovin
Av becky 84 - 6 augusti 2009 07:54

Hoppas ni har sovit gott allihopa.

Det har tyvärr inte jag , har drömt om ormar inatt så jag vaknade vid o2.3o och ville absolut inte blunda igen.

Somnade dock efter en halvtimma igen.


Jag har även idag gått upp med babe ätit min gröt med äppelmos och psylliumfröskal.

Sen bar det av på morgon promenix.

Var meningen att jag skule ta min vanliga morgonpromenad men slöt med att jag gick hela stora rundan som jag vanligtvis går på kvällen.

Så nu har jag precis kommit hem efter 1 tim och 2 min promenad.

Vilken jäkla dimma vi har idag. Går ju inte att se någonting typ när man är ute och går.



bloglovin

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards