becky84

Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av becky 84 - 25 augusti 2009 21:18

Har haft en sån mysig dag idag och kväll idag.

Älsklingen bjöd på pizza ikväll och det var såå gott fast att jag fick fel pizza så jag fick byta med babe.

Har inte ätit pizza på länge.

Träningen har oxå gått riktigt bra idag.

Var meningen att jag skulle springa på crosstrainern en timme med men det blev inte så.


Vi har även varit och hälsat på Emils bror på hans ställe där han bor nu.

Riktigt mysigt men litet.


Så nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska komma hem igen.

Tror jag hoppar in i duschen.


vart har alla kommentarer tagit vägen :(


Av becky 84 - 25 augusti 2009 13:14
bloglovin

Nu är man tillbaka hemma igen.

Det avr riktigt skönt och jag är glad att jag kom iväg.

Råkade somna en stund innan och jag hade ingen lust att cykla dit för det var skönare i sängen.

Men nu har man varit där och jag är slut i benen.

Nästa vecka ska jag köra i gång med friskis med.


Har ni tränat något där ute?


Av becky 84 - 25 augusti 2009 08:24
bloglovin

Hoppas ni har sovit gott allihopa, det har jag iaf.

Var så duktig och gick upp kvart över 6 när älsklingen väckte mig.

Måste säga att det är väldigt mysigt att vakna med honom och äta frukost ihop.


Har nu precis kommit hem efter 75 min powerwalk.

Första riktiga morgon  powerwalken på länge.

Ska göra mitt bästa för att hålla igång det.


Dagens morgon vikt är 57.7

Magen krånglar som fan och jag är extremt irriterad över detta.

Ska dock försöka sluta tänka på det och se om det hjälper.

Saker och ting brukar börja funka när man sluta tänka och stressa upp sig över att det inte funkar.


Nu ska jag äta lite och se på tv tills jag ska iväg till gymmet.


Ha en toppen dag ute i solen!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards