becky84

Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av becky 84 - 5 augusti 2009 21:56

Nu är lägenheten skinande ren.

Har även tagit hand dom all tvätt  så jag kan somna lugnt och skönt.


Älsklingen och jag har precis haft en tävling i handstil skrivande. Guess vem som vann as garvande...inte var det min hotie iaf  haha


Nu blir det nog sängen ska slänga mig i babes famn och somna,

Höre imorgon bitti igen.


Sweet dreams

Av becky 84 - 5 augusti 2009 18:29

Har varit nere på stan och äntligen köpt mina älsklings V energidryck.

Det finns inget godare haha.

Har ni Testat dom?

Fick en riktigt skön cykel tur med.


Nu ser man på 2½ men och väntar på tvätten.

Sen blir det lite små städning.

Skulle behöva panta med...3 papperskassar fulla med pant.




Av becky 84 - 5 augusti 2009 15:32

**************************************************
*********************
Nu kan man vinna Shaktimattan - spikmattan på Ett dussin pannors blogg!

Shaktimattan är känd för att bland annat:

» Minska stress
» Verka avslappnande
» Minska smärta
» Öka blodcirkulationen

FÖR ATT TÄVLA, GÅ IN PÅ: www.ettdussinpannor.blogspot.com

Du som inte har en egen blogg kan maila fem personer
(+ mig på suzieppp@gmail.com)
**************************************************
***

Jag är med och tävlar om den varför inte du oxå???

Av becky 84 - 5 augusti 2009 15:08

Har nu fixat en ny tagg till garaget. Gillar inte att älsklingens bil står ute på parkeringen. Litar inte på folket här riktigt.

Det kostade inte så mkt som jag trodde heller.

Hinner dock inte ner på stan då jag ska ta hand om den stora tvätthögen snart.

Har ju inte druckigt mina V på snart en vecka känns det som haha.. det är dock bara 3 dar.

 Nu ska jag se små i stora världen och sen blir det tvätt och städ.



Av becky 84 - 5 augusti 2009 13:57

Skulle hälla upp lite cola i ett glas och det slöt med att jag nu har cola över hela köket.

Sånt är extremt irriternade.


Vikten idag var btw 56.7



Av becky 84 - 5 augusti 2009 07:22

Nu har man precis kommit hem efter 1 timmes powerwalk.

Känner mig lite seg men jag var iaf ute och gick idag:)

Frukosten idag belev vaniljyoghurt med keso i, riktigt gott faktiskt.

Åt det medans jag sjöng på im just a love machine för min älskling som självklart skrattade åt mig.

Skulle nog jag oxå gjort haha..

bloglovin

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards