becky84

Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av becky 84 - 19 augusti 2009 22:02
bloglovin

Nu har man tvättat golven och städat på toan.

Älsklingen ligger och sover och jag städar för att ha något att göra.

Vill inte gå och lägga mig ännu då jag vet att jag inte kommer kunna somna.


Har nu fått reda på att L&L ska komma till mig på fredag för att fika och snacka lite skit. Ser väldigt mkt framemot det.

Var ju så satans länge sen.


Nu ska jag se lite på tv och sen ska jag nog gå och lägga mig.

Hoppas på den bättre dag imorgon!



Av becky 84 - 19 augusti 2009 16:26
bloglovin

Just nu mår jag inge bra alls.

Har haft en "blackout" som jag så fint kallar det.

FIck en i sömnen och jag reagerade så starkt att jag t.o.m vaknade utan att somna om.

Så efter det har jag bara mått konstigt.

Har fått mens idag med så jag vet inte om det beror på det eller "blackouten"


Så nu sitter jag bara och väntar på att älsklingen ska komma hem...


Av becky 84 - 19 augusti 2009 07:40
bloglovin

God Morgon allihopa!

Har nu kommit hem efter en powerwalk.

Lyckades övertala mig själv att ta den normala svängen och inte den på bara typ 15.

Det var så jäkla kallt i början så jag hade ingen lust att vara ute och gå, längtade mer efter den varma sängen :)


Är glad nu iaf att jag tog den vägen så jag fick röra på mig lite.

Dagen kommer nog bestå av shopping.

Ska handla lite presenter till min syster och hennes dotter då dom fyller år snart.


Har ni några bra present ideer till en syster som man precis har hittat??


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards