becky84

Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av becky 84 - 16 augusti 2009 23:36
bloglovin


Älsklingen har gått och lagt sig och sover nog väldigt gott nu.

Själv bestämde jag mig för att vara uppe en extra stund och städa lite här i lägenheten.

Jag tycker om att fixa och dona här i lägenheten så det är fint och mysigt för Emil när han vaknar imorgon bitti.

Det finns inget mysigare än att pyssla om honom.

Har t.o.m fixat kaffebryggaren åt honom så han bara behöver sätta på den på morgonen och där med en sak mindre att göra.


Nu är iaf det mesta fixat.

Det enda jobbiga är att jag inte kan ta ner allt skit som ska slängas så han slipper se det imorgon bitti.

Men man kan ju inte göra allt :)


Hur är ni när det gäller hushållet?





Av becky 84 - 16 augusti 2009 21:15
bloglovin

är bara förnamnet.

Är rejält illamående pga det här.

Jag är så satans orolig även om jag vet att det är inte mitt problem.

Suck!

Nej, nu ska jag raka benen!

Av becky 84 - 16 augusti 2009 14:41

Hej alla!


Allt bra med er?

Här är det bara toppen.

Ihelegen ahr jag bara tagit det lugnt och bara slappat.

FIck sån träningsvärk efter torsdagens träning och avr helt matt i kroppen så jag var tvungen att vila lite.


Idag har jag och älsklingen städat ur förrådet.

Jäkla vad skit man samlar på sig. Vi blev av  med mer än hälften av skiten som låg i förrådet.

Mycket ska vi ge till Röda korset och det som inte ens var värt det slängde vi.

Nu har man mkt plats där ute:)


Sitter nu och fikar och ser lite på midsomer.

Vad har ni hittat på ihelgen då?




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards