becky84

Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av becky 84 - 7 augusti 2009 21:11
bloglovin


Sitter framför tv4 just nu. Ser barnaskrik och jäkelskap.

Vill verkligen gå ut och gå men jag litar inte på min mage..

Hur ska man göra??

Av becky 84 - 7 augusti 2009 14:00
bloglovin


Ligger i soffan och ser dagens Oprah avsnitt som handlar om kvinnomisshandel.

Tycker det var så bra att Tyra tog upp just det att när hon blev misshandlad många år sen så gick hon till sin mamma och bad henne att hon skulle hjälpa henne ur det förhållandet och säga att hon skulle lämna honom.

Hennes mamma svarade - det tänker jag inte göra. Det är något du måste göra själv.

Det stämmer faktiskt.


När min pappa och mamma försökte få mig ur relationen med den killen som misshandlade mig så slöt det alltid med att jag sprang tillbaka till han. Varje gång, tills jag själv insåg vad han gjorde emot mig och att jag var tvungen att komma från relationen.


Nu  bor jag är tillsammans med en så otroligt underbar pojkvän som aldrig har skadat mig och skulle aldrig få för sig det heller. 

Som Oprah sa: Kärlek ska inte göra ont!

Av becky 84 - 7 augusti 2009 07:26
bloglovin

Nu har jag precis kommit hem efter 1 tim powerwalk.

Kan ju säga att kroppen är riktigt trött idag.ker ner på st

Har sovit riktigt dåligt inatt pga min mage som har bråkat men jag hoppas på att hitta balansen snart.


Idag har jag faktiskt inte planerat någonting alls. Kanske sticker ner på stan sen lite senare.


Har även bestämt mig för att test springa idag för att se hur långt jag orkar men vi får se hur det går med det.


Vikten idag är 56.7 tror jag..


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards