becky84

Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av becky 84 - 13 augusti 2009 20:50

Nu är man klar med allt.

har t.o.m ätit en macka med ost och corizokorv och ost och en banan.

Sitter nu här framför datorn med en kopp grönt chai tee.

Väldigt gott och avslappnande.


Passet var riktigt tufft, svetten pissade om mig och ett tag började jag fundera på vad jag har gett mig in på.

Fast ledaren är ju så jävla bra så man bara fortsatte, äälskar verkligen hennes pass.

Sen att hela början bara var Michael Jackson låter skadade ju inte heller precis.

Jag är helt förvånad över att jag tog mig igenom hela passet, har ju inte tränat på f&s på typ 4 mån nu och det märktes.

Märktes också i kroppen att jag hade varit på gymmet innan.

Så jag måste få vara lite stolt över att jag fixade mig igenom det och inte slöt med att jag låg i soffan ist för passet.


Nu ska jag sätta mig i soffan vid älsklingen och bara mysa innan det är dax för sängen.


Sov så gott allihopa och hoppas ni har haft en bra dag.


Av becky 84 - 13 augusti 2009 17:43

Nu har jag inte skrivit på några dagar för jag har enkelt inte haft lust, men nu tänkte jag skriva några rader.


Idag har jag varit och tränat på gym och det gick jätte bra.

Fick även nya övningar för ryggen idag av den söta sjukgymnasten.

Så nu ska jag börja med bänkpress, haha tur är så är de en säkerhetsgrej på den så jag inte tappar allt över mig.

Det hade ju varit en syn för gudarna;)


Om en halvtimme ungefär ska jag iväg på ett medelpass på f&s.

Är bara med pga att det är min favorit ledare som håller det.

Om inte annat så har jag tränat mkt idag.




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards