becky84

Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av becky 84 - 18 augusti 2009 22:19

Ikväll var jag så duktig att jag faktiskt kom ut på en  80 min promenad.

Hade verkligen glömt bort hur skönt det är att vara ute och gå på kvällarna.

Tror jag har fått tillbaka motivationen nu, eller jag hoppas det iaf.


Nu är man ny duschad och ska straxt i säng.

Jag ska försöka gå upp med älsklingen imorgon och gå en morgonpromenad.

Allt beror på hur jag sover inatt.


Sov gott alla sötnosar där ute och så jätte mkt för alla kommentarer!

Av becky 84 - 18 augusti 2009 18:50
bloglovin

Idag blev det en kebabrulle till middag.

Älsklingen var helt slut efter jobbet och hade ingen lust att laga mat så han bjöd på det:)

Är han inte söt el vad??

Det var iaf väldigt gott, har inte ätit det på jätte länge.


Mötet hos psykologen gick väldigt bra idag.

FIck prata av mig väldigt mkt. Tycker att möterna går mkt bättre nu än om man gemför för typ 4 år sen när jag började hos henne.

Hon kallar mig för hennes glada spralliga vårbäck :)

Blir alltid så glad av att få träffa henne och det var jag inte för 4 år sen.


Nu sitter jag och ser skenet bedrar medans jag kollar runt på nätet.

Ska nog snart ställa mig och diska och sen kanske det blir en liten promenad.

Imorgon blir det iaf morgonpromenad.

Det ska ju bli varmare nu igen:)

 


Av becky 84 - 18 augusti 2009 12:47
bloglovin

Nu är man hemma igen. Passade på att väga mig när jag var och tränade och min våg hemma visar 1.3 kilo mer än den på gymmet. Hmm...

Så hädanefter ska jag väga mig när jag jag är där nere.

Passet gick bra  men fort.

Var klar efter 35 min och förstod inte varför, kom sen på att normalt kör jag 2 var men jag hade ingen lust idag.

Jag är glad över att jag kom iväg iaf.


Snart så blir det tvätt :)


Av becky 84 - 18 augusti 2009 10:17
bloglovin

Ska snart iväg till gymmet.

Ska bli skönt att få röra på sig. 

Jag hoppas på att jag får mer energi efter jag har varit där, för just nu mår jag inte bra alls. Tror höst deppritionen är på g. 

Känns iaf som det.


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards