becky84

Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av becky 84 - 27 augusti 2009 23:57

Nu sitter man vaken här framför datorn i köket.

Försökte sova men låg bara och vred och vände på mig.

Kändes så elakt mot älsklingen att ligga kvar där och störa honom när han ska upp tidigt imorgon och jobba.

Ska ju dock själv upp med honom i morgon och gå på morgonpromenad men jag kan ju alltid vila under dagen.


Det bara pirrar i hela kroppen på mig av allt kul som händer just nu.

Även om jag är glad för allt så har jag ju ändå tankarna på att det kan skita sig närsom.

Fast man får väll hålla sig här och nu och njuta av det ist för att gåoch tänka på vad som "kan hända"


LIfe is good right now



Av becky 84 - 27 augusti 2009 21:56

Det händer så mkt roligt i mitt liv just nu att jag inte ens orkar lägga ner energi på att hålla koll på vikten och allt man ska äta och inte.

 Här är några saker som har hänt:

- jag har typ fått praktik plats. Känns väldigt roligt. Ska bara be min arbetsförmedlingsdam ringa dom.

- Jag har kontaktat ett tv bolag i Estland och frågat om dom kunde hjälpa mig att hitta 2 av mina syskon som vi ännu inte har hittat.

Mehjlade dom går kväll och imorse hade jag fått mejl. Dom ville veta namnen på dom 2 jag hade hittat.

Sen hörde min systers dotter av sig och sa att bolaget hade ringt dom och ställt en massa frågor. Fick även ett mejl till om att dom haderingt min syster som sagt och att dom fått mer ingo av henne och dom skulle höra av sig när dom hittat mer info. Tänk om dom ska göra ett tv program om oss?? Det är ju typ som spårlöst.

 - Sen ska jag få ta hand om en hund.

Jag har varit extremt hundsjuk den senatse tiden och funderat länge på hur jag ska kunna vara hundvakt.

Då helt plötsligt bara hör en kompis mamma av sig till mig och frågar om jag vill ta hand om hennes hund :) Ska testa och ha henne nu under helgen.

Sååå roligt.


Allt går så bra just nu.

Hoppas det håller i sig:).


Hur är det med er? hänt nå roligt där ute?

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards