becky84

Direktlänk till inlägg 4 januari 2010

Trött utav h*lvete

Av becky 84 - 4 januari 2010 22:05

Ikväll var det meningen att jag och babe skulle ha en riktig mysafton.

Vi var och köpte lite godis och fixade lite filmer som vi skulle se.

Båda två var riktigt trötta idag och jag hade världens huvudvärk så det var skönt att bara ta det lungt.


Vi bestämde oss för att se The Invention of Lying.

Den var faktiskt rätt så komisk, en väldigt annorlunda film.

Tyvärr så råkade både jag och älsklingen somna under filmen haha.

Man känner sig verkligen gammal när man somnar under en film bara så där.

Hur som får jag se slutet en annan gång.

Men se filmen absolut, den var bra det jag såg iaf.


Vaknade nu halv 10 såjag satte igång och städa lite här i lägenheten.

Dammsög och plockade och dammade, så nu är det oxå gjort.

Älsklingen var så snäll och diskade.


Nu ska jag se lite paradise hotel och sen blire nog sängen.

Har ni gjort något kul ikväll då?

 
 
elli

elli

4 januari 2010 23:52

ägnat mig åt samma som dig, städning mm.. och hunnit med o tvätta och städa också, good girl ;) take care

http://tomorrowcanwait.blogg.se

 
Erika

Erika

5 januari 2010 00:03

Sv: Visst är prärien enormt bra! Har du någon favoritkaraktär? :)

http://priggles.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av becky 84 - 13 oktober 2012 14:16


 

Av becky 84 - 13 oktober 2012 11:00

Nu j*vlar är det bestämt! Jag ska fixa det & jag vet att jag kommer att klara det bara jag ger mig f*n på det! Nu finns det inge återvändo! Jag har ett mål och jag ska dit! ...

Av becky 84 - 13 oktober 2012 10:19


Finns ingen bättre start på dagen. Sitter nu och väntar på att E ska komma och hämta mig och sen blir de träning igen :-D Happy! ...

Av becky 84 - 5 september 2012 03:09

Jag har fått KÖRKORT!! Fick det igår och jag är ännu i chock tillstånd. Ska snart KÖRA till jobbet alldeles själv och det känns lite mysko! Ååååh är så glad!!!!!   Kidnappad från google ...

Av becky 84 - 7 augusti 2012 07:12

Frukosten och morgonpromenaden avklarad. Ska straxt göra mig klar för körlektion, även idag är det 2 st och sen hem och plugga teori. Har som mål att fixa ett dataprov idag iaf. Hoppas jag hinner det innan E,L&L kommer vid fyra.  Bara hålla tum...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards