becky84

Direktlänk till inlägg 5 januari 2010

En Lugn Dag

Av becky 84 - 5 januari 2010 22:30

Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket.

Fick en liten sovmorgon och jag och Cora bara myste under hela förmiddagen.

Hon kan verkligen få mig på ett glatt humör. Bara man ser hennes söta ögon eller hon gör nått konstigt hopp, så kan man inte göra annat än skratta åt henne och pussa henne. Tror hon börjar bli riktigt trött på mina pussar =)


Hade stor lust att bara ligga framför tv:n hela dagen men gav mig ut på stan en stund på eftermiddagen. Handlade lite smått och gott som jag behövde hem.

Var tvungen att handla hem nytt skyddspray till håret för det förra funkade helt plötsligt inte.

Väldigt irriterande när man bara har använt skiten 1 gång och sen helt plötslöigt kommer det inget ur flaskan när man trycker :S

Har iaf en ny nu och hoppas på att den här sorten är bättre.


Under kvällen har jag och älsklingen hittat en ny bra serie cougar town.

Sjukt rolig serie med Courtney Cox.

Någon annan som har sett serien?

 


Har nu insett att det är en röd dag imorgon så jag är ju ledig från praktiken med.

Underbaaart!




 
 
H

H

6 januari 2010 10:54

De flesta av mina kompisar mår inte så bra. Jag orkar inte riktigt med allt.

http://myskinnydreams.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av becky 84 - 13 oktober 2012 14:16


 

Av becky 84 - 13 oktober 2012 11:00

Nu j*vlar är det bestämt! Jag ska fixa det & jag vet att jag kommer att klara det bara jag ger mig f*n på det! Nu finns det inge återvändo! Jag har ett mål och jag ska dit! ...

Av becky 84 - 13 oktober 2012 10:19


Finns ingen bättre start på dagen. Sitter nu och väntar på att E ska komma och hämta mig och sen blir de träning igen :-D Happy! ...

Av becky 84 - 5 september 2012 03:09

Jag har fått KÖRKORT!! Fick det igår och jag är ännu i chock tillstånd. Ska snart KÖRA till jobbet alldeles själv och det känns lite mysko! Ååååh är så glad!!!!!   Kidnappad från google ...

Av becky 84 - 7 augusti 2012 07:12

Frukosten och morgonpromenaden avklarad. Ska straxt göra mig klar för körlektion, även idag är det 2 st och sen hem och plugga teori. Har som mål att fixa ett dataprov idag iaf. Hoppas jag hinner det innan E,L&L kommer vid fyra.  Bara hålla tum...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards