becky84

Direktlänk till inlägg 12 januari 2010

Goder afton

Av becky 84 - 12 januari 2010 20:41

Sitter nu i soffan och häller i mig C-vitamin.

Förkylningen har blivit lite värre. Har verkligen ont i hela kroppen men vägrar ge med mig.

Ska sitta och hälla i mig vitaminer och skit.

Imorgon ska jag på praktiken hur jag än mår. Har varit mycket sjuk den senaste tiden och vill inte vara borta mer. Har ju bara 1 ½ månad kvar:(

Tycker det faktiskt är tråkigt. Trivs så sjukt bra på stället!


Annars så har jag varit litte deppig den snaste tiden. Har inte mått så bra och har med andra ord inte hållit på med viktien heller.

Tror det hela beror på at jag väll haft en förkylning smygandes i kroppen,brukar bli deppig och svidig då...

Satt iaf och tänkte och kom på att det här skulle ju vara mitt år, så det är bara att se till att ta hand om mig själv och vad det nu innebär.

Jag får må dåligt om jag nu gör det, alla har dåliga dagar!

Jag kan ju inte bli sur på mig själv så fort jag har en dålig dag.

Nej, jag ska vara rädd ommig själv eller hur??


Nu ska jag se klart unga mödrar och dricka mitt C-vitamin brus.



Puss på er!

 
 
ida

ida

12 januari 2010 21:18

dåligt start på veckan då:(
klart att man ska bli sjuk när man minst vill det !:/
Hoppas du blir frisk snart ja:)
jodå det funkar väl , men funderar på att hoppa av abc-dieten (den funkar ju) men jag kommer nog inte orka med skolan i längden och nu när jag bara har 1½ månad på mig till tenta vecka som vanligt , samt små prov som kommer, så känns det nästan bäst att fokusera på det istället.
Måste lägga upp en ny plan helt enkelt :P

http://behindMySmile.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av becky 84 - 13 oktober 2012 14:16


 

Av becky 84 - 13 oktober 2012 11:00

Nu j*vlar är det bestämt! Jag ska fixa det & jag vet att jag kommer att klara det bara jag ger mig f*n på det! Nu finns det inge återvändo! Jag har ett mål och jag ska dit! ...

Av becky 84 - 13 oktober 2012 10:19


Finns ingen bättre start på dagen. Sitter nu och väntar på att E ska komma och hämta mig och sen blir de träning igen :-D Happy! ...

Av becky 84 - 5 september 2012 03:09

Jag har fått KÖRKORT!! Fick det igår och jag är ännu i chock tillstånd. Ska snart KÖRA till jobbet alldeles själv och det känns lite mysko! Ååååh är så glad!!!!!   Kidnappad från google ...

Av becky 84 - 7 augusti 2012 07:12

Frukosten och morgonpromenaden avklarad. Ska straxt göra mig klar för körlektion, även idag är det 2 st och sen hem och plugga teori. Har som mål att fixa ett dataprov idag iaf. Hoppas jag hinner det innan E,L&L kommer vid fyra.  Bara hålla tum...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards