becky84

Direktlänk till inlägg 27 januari 2010

Hemma igen

Av becky 84 - 27 januari 2010 16:01

Nu är man hemma igen.

Praktiken gick bra idag men efter ett tag fick jag en extremt mensvärk och blev illamående. Trodde att jag skulle börja spy vilken stund som helst. Men jag bestämde mig för att köra på iaf. Köpte en pepsi och en anton berg choklad och körde på.

Av nån  konstig anledning så känns det som att det är fredag idag. Så jag höll på att säga trevlig helg till allihopa på jobbet när jag skulle sluta idag haha.


Efter praktiken så sprang hem till Line för att skriva på ägarebytes papprena. Ska bara posta papprena sen så är lilla Cora snart min:). Måster erkänna att det känns lite konstigt. Kommer jag klara av att vara en hundägare? JO, självklart! Jag klarar allt eller hur!


Nu ska jag ner med tvätten och tvätta lite.


 

 
 
ida

ida

27 januari 2010 16:15

usch , jobbigt med mensverk mitt i så där , bra att du kämpade vidare !:) och vad roligt att Cora snart är din :D

http://behindMySmile.bloggplatsen.se

 
ida

ida

27 januari 2010 17:11

nä jag har bara chokladförbud och dom som känner att dom med vill ha det kan hänga på så kan vi peppa varandra ;) men vi börjar med 2 v och sedan förlänger ^^

http://behindMySmile.bloggplatsen.se

 
Sessie

Sessie

28 januari 2010 09:54

Klart du klarar av att vara hundägare, du har ju så gott som varit det nu också;)..

Jo jag hoppas hoppas hoppas att vi får svar imorgon så man kan behandla så hon slipper må dåligt. Annars blir jag galen.

http://anorexiasize.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av becky 84 - 13 oktober 2012 14:16


 

Av becky 84 - 13 oktober 2012 11:00

Nu j*vlar är det bestämt! Jag ska fixa det & jag vet att jag kommer att klara det bara jag ger mig f*n på det! Nu finns det inge återvändo! Jag har ett mål och jag ska dit! ...

Av becky 84 - 13 oktober 2012 10:19


Finns ingen bättre start på dagen. Sitter nu och väntar på att E ska komma och hämta mig och sen blir de träning igen :-D Happy! ...

Av becky 84 - 5 september 2012 03:09

Jag har fått KÖRKORT!! Fick det igår och jag är ännu i chock tillstånd. Ska snart KÖRA till jobbet alldeles själv och det känns lite mysko! Ååååh är så glad!!!!!   Kidnappad från google ...

Av becky 84 - 7 augusti 2012 07:12

Frukosten och morgonpromenaden avklarad. Ska straxt göra mig klar för körlektion, även idag är det 2 st och sen hem och plugga teori. Har som mål att fixa ett dataprov idag iaf. Hoppas jag hinner det innan E,L&L kommer vid fyra.  Bara hålla tum...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards