becky84

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av becky 84 - 2 februari 2010 23:46

Nu är det nog dags för sängen, praktik imorgon.

Hoppas på ett bra väder imorgon så man kan ta en rejäl powerwalk. Längtar efter mina promenader, så jag hoppas verkligen att snön försvinner snart. Vill ut och gå med hög,pumpande musik i öronen. Finns inget härligare!

Våren kom nu!!


Hoppas ni sover gott!

   

Av becky 84 - 2 februari 2010 22:12

Idag har jag varit helt ledig. Inga möten alls. Självklart var det meningen att jag skulle göra en massa idag men ist tog ag det bara lungt.

Var meningen att jag skulle åka ner på stan och leta efter en present till min mamma men det blev inte av. Så det får jag göra imorgon el på torsdag ist.

Jag åkte ner på stan runt 4 och solade. Det var jätte länge sen sist och självklart lyckades jag gå in i fel rum. Började undra varför mitt solarium aldrig tändes för, då hade jag gått in i rum 2 ist för rum 3 som jag hade betalat för haha..


Gick även en liten sväng förbi h&m och handlade en ny bh. Måste verkligen börja träna hårt som fan nu, mina bröst börjar bli stora igen. Gansla lustigt då jag annrs går ner i vikt men brösten blir större.Så kan vi inte ha det!


Nu sitter man och ser på tv med en stor kopp kaffe. Har haft en mysafton med ansiktsmask och myspys.


Vad gör ni för att pyssla om er själva?




Av becky 84 - 2 februari 2010 20:18

Inatt fick jag för mig att jag skulle börja städa bara sådär. Ville helt plötsligt damma vardagsrummet. När jag blev klar med det så städade jag garderoben och toan med.

Det är tur att man inte kan dammsuga mitt i natten för annars hade jag gjort det med:)

När klockan var halv tre beslöt jag mig för att gå och lägga mig.

 



Är ni likadana? Får städkickar sent på kvällarna precis innan ni ska i säng?

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards