becky84

Alla inlägg den 19 februari 2010

Av becky 84 - 19 februari 2010 13:18

Är hemma igen, varit ute med Cora och ätit litet. Ska snart iväg till L-A. Här sitter man inte stilla länge =).


Praktiken gick bra även idag. Nu är det precis en vecka kvar innan jag slutar. Det känns så hemskt tråkigt. Fattar verkligen inte vad jag ska hitta på sen. Jaja det löser sig väll.

Satt iaf helt själv i kassan idag och det gick super. Självklart var det kunder med en massa krångel men det löste jag iaf=)

Endel kunder var så trevliga att dom önskade mig lycka till t.o.m, så gulligt.


Nej, pussa lite på Cora och sen iväg. Ha det toppen så länge!

Av becky 84 - 19 februari 2010 08:10

Idag är det Fredag. Har sovit jätte dåligt inatt pga en massa mardrömmar. Vaknade under en dröm av att jag grät och tårarna forsade rejält. Tror det är lite mycket som händer just nu och när jag sover det är då jag sköter om allt, som vanligt.

Så jag har sovit dåligt och med andra ord så är jag riktigt seg idag. Hoppas på att det är lugnt på praktiken idag.


Ser väldigt mycket framemot helgen. Kommer nog försöka ta det så lugnt jag bara kan, måste vila och hitta energin igen.


Hur är det mer er alla andra? Fulla med energi? Ska ni göra nå kul i helgen?


Dagens vikt: 55,9.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards