becky84

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av becky 84 - 9 februari 2010 21:36

Har precis tagit en riktigt lång och skön dusch.

Nu ska jag bädda sängen och gå ut med Cora.

Sov så gott allihopa!

Av becky 84 - 9 februari 2010 20:25

Idag gick dagen inte alls efter planeringen. Var meningen att jag skule ha gjort en massa men min kropp är helt slut. Så jag valde att ta det lungt.


Ikväll så var jag med E i stallet där hon har en sköthäst. Det var såå underbart att få känna doften av hästar igen. Jag verkligen njöt! Skulle kunna vara där hur mkt som helst. Hoppas verkligen att jag kommer få följa med fler ggr.


Nu ska jag se på lite tv och sen blir det duschen och sängen. Praktik imorgon bitti.

Hoppas på att vara utvilad någon gång.


Ser dokumentären på tv4+ om tre familjen och deras döttrar som ska vara med i skönhetstävlingar. En mamma sa att hon var orolig för sin dotter när hon var nyfödd för hon var inte söt. Hur fan kan man säga något så elakt? Alla barn är söta! Vissa människor ska fan inte ha barn! Har jag fel?


Har ni det bra där ute?

Av becky 84 - 9 februari 2010 20:14

I dom här husen bodde jag när jag var liten och bodde i Estland. Minns dom inte alls så här. Det var ju iofs 20 år sen jag bodde där så dom kan ju ha byggt om dom :).

Ska bli väldigt kul att få se dom irl sen.

  Här ska jag ha bott när jag var liten. Här bodde min mormor och vi bodde med henne ibland. Min biologiska mamma tog över lägenheten när mormor flyttades till ett hem för äldre. Nu står tydligen hennes lägenhet tom efter att hon dog. Hoppas på att få kolla in den sen nån gång.

Av becky 84 - 9 februari 2010 14:43

Över 18.ooo steg igår. Hur många kommer de bli idag?  


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards