becky84

Alla inlägg den 25 februari 2010

Av becky 84 - 25 februari 2010 23:26

Nu är jag klar med allt. Lägenheten är ren och mysig. Finns inget bättre än att vakna och allt är rent och fräscht.

Tänkte ta en dusch innan jag skulle sova för att slippa gå upp tidigare imorgon, men jag orkar inte nu. Så jag gör det imorgon bitti ist.


Var ut ute med lilla Cora med och det var riktigt kallt. Skulle berätta för min lillebror om brevet men självklart dog batteriet mitt i samtalet. Får fortsätta imorgon haha..


Nu blir det sängen. Hoppas jag slipper ha en mardröm till om Cora blir isf tredje natten i rad :(. Nej ska drömma söta drömmar i natt!


Sov gott allihopa! Fina drömmar!

Av becky 84 - 25 februari 2010 21:51

Har översatt hela broderns brev nu. Kan ju säga att det har varit mycket känslor under dom 4 sidorna. Allt mellan glädje, arghet och tårar kom fram.

Ska börja skriva ett brev till han imorgon efter alla möten och allt.

Sen ska jag även gå till expert och fixa lite bilder åt honom som han ville att jag skulle skicka.


Nu ska jag ta hand om lägenheten innan det blir sängen.

Älsklingen ligger redan och sover. Stackaren var helt slut och somnade efter maten.


Morgonvikten: 56.5

Ätit en stor choklad kaka idag med. Såå gott!

Av becky 84 - 25 februari 2010 15:56

utav helvete har jag just nu. Tur att man är ledig idag.

Idag har jag tagit en rejäl sovmorgon och så har jag suttit med min bror brev och översatt det, har ännu 1 ½ sida kvar. Var tvungen att ta en paus pga värken.


Har fått reda på lite info som jag har undrat över. Fick iaf reda på vilken brorsjacka jag sparkade på. Självklart så var det Mairot och han är ju död.

Sen fick jag reda på en massa sjuk info om våran mamma. Idiot säger jag bara. Hon ska nog vara glad för att vi aldrig träffades igen...


Vill bara att älsklingen ska komma hem och krama om mig just nu, behöver det.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards