becky84

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av becky 84 - 1 februari 2010 23:06

Ikväll har jag äntligen skrivit klart brevet till min bror i Estland. Då han inte kan engelska fick jag översätta det i google till estniska. Har skrivit klart det förhand nu. Det är ju roligare att få ett brev som är skrivet förhand ist för på dator. Det tog mig 1 tim och 4o min att skriva de brevet. När jag var klar så hade jag kramp i handen. Självklart så kommerjag ju på ännu mer som jag ville ha med i brevet. Tror jag skulle kunna skriva hur mycket som helst men 4 A4 sidor för räcka för den här gången. De är ju inte sista gången jag kommer att skriva till han.

Jag längtar redan efter ett nytt brev från honom.

Det går verkligen inte att beskriva med ord hur kul det är att ha hittat sina riktiga syskon och kunna skriva med dom. Har ju daglig kontakt med systern via mob och det är hur kul som helst.


Livet är hur bra som helst just nu. Jag är lycklig!!

Allt funkar så bra.

- Jag har en praktik plats som jag trivs jätte bra på och alla är jätte snälla emot mig där. Dom tar verkligen hand om mig.

- Jag har en underbar pojkvän som alltid finns där för mig om det är något.

- Nu har jag även en liten vovve som även är en solstråle i mitt liv.

- Jag mår bra! Ingen panikångest,ingen medicin, ingen ångest överhuvudtaget. Jag känner att jag vågar ta tag i vad som helst! Finns inte mycket som kan hindra mig längre och det är underbart. Jag sitter inte hemma inlåst för att jag inte orkar göra något utan jag är ute i den vida världen och tar för mig.

- Jag har världens bästa psykolog, som jag vet ställer upp för mig även hon om det är något. Hon är mer som en vän än en psykolog nu och det trodde jag aldrig skulle ske när jag träffade henne första gången.

Som sagt jag mår bra och jag låter inte nån trycka ner mig och ta det i från mig!


Det enda som saknas är ett jobb men man kan ju inte få allt på en gång.

Av becky 84 - 1 februari 2010 14:51

Huvudvärk!

Av becky 84 - 1 februari 2010 09:24

Sitter nu och äter frukost. Är inte hungrig men jag måste äta för att orka med hela dagen.

Idag blev det gröt med äppelmos.

Nu ska jag göra mig klar för praktiken.


Höres senare.


Dagens morgonvikt: 55,6

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards