becky84

Alla inlägg den 26 februari 2010

Av becky 84 - 26 februari 2010 13:18

var det klart, känns så sjukt tomt. Vad ska jag göra nu? Varförkunde jag inte få vara kvar på ett ställe där jag trivdes ist för att bara sitta hemma och glo?

Jag verkligen hatar arbetsförmedlingen!!

Ska dit på måndag och skriva in mig som arbetsökande igen. Då jävlar ska jag ställa så många frågor och vara så satans jobbig.

Kommer sakna praktiken väldigt mycket, gör det redan.


Jag röstar för att ta bort arbetsförmedlingen totalt, nån som är emot??


Nu ska jag till bussen och åka till L-A och beklaga mig lite =)

Tur man har henne och Cora som får en på glatt humör igen.

Av becky 84 - 26 februari 2010 08:03

Hoppas ni har sovit gott, för det har jag gjort. Vilket absolut inte betyder att man är pigg idag.

Har iaf varit ute med Cora på morgon promenad och ätit frukost.


Idag är det sista dagen på min praktik. Känns faktiskt jätte tråkigt. Jag kommer nog sakna stället väldigt mycket, har haft så roligt där.

Så nu ska jag dit och hitta på en massa jävelskap =)


Ikväll ska älsklingen på fest, så jag och lill gumman ska vara hemma och bara mysa.

Det ska vara en killkväll om jag har förstått det rätt. Vilket jag tycker är jätte bra. Killar behöver sånt med, dom måste komma ifrån sina flickvänner ibland.  Vi behöver inte sitta fast i röven på varandra, som vissa gör i sina förhållanden. Eller vad tycker ni ?;)


Nu ska jag fixa till mig innan jag ska bege mig iväg. Vilket tråkigt väder vi har idag. Vart tog solen vägen?




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards