becky84

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av becky 84 - 17 februari 2010 23:35

Nu är det dax för sängen. Är helt slut och hoppas på att jag kommer så väldigt gott inatt. Ska försöka gå upp med älsklingen imorgon bitti och dricka lite kaffe med han innan han ska till jobbet.


Hoppas ni sover gott! Inga mardrömmar =)

Av becky 84 - 17 februari 2010 22:10

Har precis sprungit 60 min på crosstrainer. Sista minuterna var tuffa för benen men körde extra hårt då med. Skönt när det känns!


Sen har jag gått ca 21.ooo steg på bara promenader med så det känns underbart!


Dagens träning:

Crosstrainer 60 min (Ca 12.ooo steg)

Promenader 21.ooo steg


Sammanlagt: 33.ooo steg HURRA!!


Av becky 84 - 17 februari 2010 20:14

Var meningen att jag och Emil skulle ha ätit det igår men vi orkade inte det efter tacos middagen.

Så det blev kvällsfika ikväll ist och guuuud vad god den va. Verkligen njöt av den =)






Semla gott eller äckligt?

Av becky 84 - 17 februari 2010 18:36

Åt mat för en stund sedan, det blev taco rester från igår. Snabbt, enkelt,starkt, gott och super mättande!


Nu har jag diskat, städat köket, dammsugigt och fyllt i viktiga papper som ska skickas iväg. Så nu är jag helt slut och vill bara sova en stund precis som babe gör just nu med Cora sittandes brevid.


Ska gå ut med Cora på en kvällspromenad och hoppas jag piggnar tilll.

Har inte tid för att vara trött just nu.


 

Av becky 84 - 17 februari 2010 15:02

Nu har jag kommit hem efter praktiken. Allt gick så fort idag så det blev lite slö tid och det betyder att jag tröttnar och vill bara hem. Känns så meningslöst att sitta där och bara glo.

Satt iaf i kassan nån timme och det gick bra även idag. Blir lite stressad när jag har nån som bevakar över mig för att kolla att jag inte gör fel, samtidigt är det ändå skönt att ha nån där med så man inte gör fel haha..


Nu ska jag iaf byta om och så blir dte lång promis med Cora, min vackra prinsessa!

Att skaffa hund var en av dom bästa sakerna jag har gjort i mitt liv!


Av becky 84 - 17 februari 2010 09:11

God morgon God morgon.


Hoppas ni har sovit gott, vilket tyvärr inte jag har. Har varit så täppt i näsan så jag knappt kunnat andas, men några timmar blev det iaf.


Tyvärr får jag leva på koffein tab idag fast att jag har bestämt mig för att sluta igentligen, men jag vill vara pigg på praktiken idag. Inte många dagar kvar nu :(.

På måndag ska ju arbetsförmedlingskärringen komma på besök igen och då kommer hon inte möta en trevlig Becky nej! Ska vara riktigt elak haha..så går det när man idiot förklarar mig och jag har faktiskt inte gjort nå fel.


Måste ju berätta att jag har blivit så duktig nu och börjat dricka en massa vatten på dagarna. Nu blir det minst 1 liter/dag. T.o.m så bra att jag inte dricker lika mkt energidryck, speciellt nu när jag har hittat min nya Loka favvis =)


Till frukost idag blev det mjölk och K special jordgubb/mörk choklad tror jag den heter. Den är nästan för god för att äta till frukost. Känns nästan som godis.


Jaja, nu kan jag inte sitta här längre, måste fixa i ordning mig och sen sticka iväg igen. Höres efter 15.oo


Have a Great Day






Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards