becky84

Alla inlägg den 12 februari 2010

Av becky 84 - 12 februari 2010 13:22

Vet inte hur många ggr tandläkare har fixat den här tanden och nu är den sönder igen!

Börjar bli väldigt less på det. Är ju inte billigt! Håller tummen för att det inte börjar värka nu.


Nu bussen ner på stan. Först L-A och sen lite shopping!

Av becky 84 - 12 februari 2010 08:13

Cora får inte sova i sängen längre, från och med  igår pga att Emil inte vill ha henne där. Så hela natten har hon tassat runt i sovrummet och inte riktigt kommit till ro, vilket kan bero på att jag inte heller gjorde det. Till slut somnade hon iaf i korgen.

Imorse precis innan jag skulle gå upp så märker jag att det är nån som verkligen smyger upp i sängen och vart lägger hon sig av alla ställen i sängen?? Jo, på min rumpa, för jag märker ju inte alls att hon ligger i sängen när hon ligger på min rumpa haha.

Jag vände mig om och frågade henne vad hon gjorde i sängen och hon tittar på mig som om inte själv förstod hur hon hade hamnat där.


Kan man få en goare hund?

 

Av becky 84 - 12 februari 2010 08:06

God morgon på er!


Idag har jag bestämt mig för att jag ska vakna med full energi! Kommer nog ha fullt upp under hela dagen. Jag hoppas verkligen att energi håller i sig under hela dagen, eller rättre sagt den SKA hålla i sig hela dagen.


Sitter nu och äter frukost efter jag har varit ute med på en morgon promenad med Cora. Ångrar absolut inte att jag tog över henne. Hon är helt underbar vovve.

Har inga problem alls med att gå upp på morgonen för att gå ut med henne eller så.

Det är bara kul!


Nu ska jag börja göra i ordning mig. Ha en toppen dag allihopa!



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards