becky84

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av becky 84 - 8 februari 2010 15:44

Har precis kommit hem efter en lång och skön promenad med Cora.

Har redan gått över 12.3oo steg idag. Känns verkligen topen att veta att jag kommer fixa målet idag!


Sitter nu och äter riskakor med makrill i tomatsås. Det var mycket godare än vad jag trodde. Nyttigt och gott.

Ska bara ta det lungt tills älsklingen kommer hem, om ungefär en halvtimme. Sen blir det fullfart igen med tvätt, disk och matlagning.

Måste erkänna att de känns lite skumt att jag knappt hinner hem nuför tiden innan Emil är hemma med. För några månader sen han man vara hemma ett bra tag och vänta på han.

Visst känns det skönt att veta att man gör något på dagarna, men det känns lite konstig också efter några år som sjukskriven. Jag är verkligen på gång igen. Underbart!

Av becky 84 - 8 februari 2010 09:18

Idag är det måndag vilket innebär praktik. Har precis ätit frukost bestående av yoghurt och all bran. Väldigt gott och nu är jag nästan illamående, men jag måste få i mig mat så jag orkar med praktiken.


Nu är det nya tag som gäller. Har som vanligt glömt vad det här året skulle handla om och ramlat tillbaka i gamla spår. Hur j*vla svårt kan det vara att bara ta hand om sig själv? Så nu kör vi på igen!


Förresten är de någon som har botemedel för röda ögon?

Jag vill ha bort de, ser ju ut som om jag inte har sovit på 20 år. Jag sover helt normalt men ögonen är illröda hela tiden. Gillar det inte alls. Så kom gärna med tips om ni vet något.


Nu ska jag börja fixa till mig och sen blir det en promenad till praktiken. !5.ooo steg om dagen var det ju.

Ha en toppen dag och ta hand om er själva!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards