becky84

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av becky 84 - 16 februari 2010 22:35

Har hittat en ny Loka favorit, Loka krusbär/päron. Den är verkligen super god och smakar som päron soda. Sitter nu och mumsar på det innan jag ska ut med Cora och sen sängen. Praktik imorgon igen =)


Sov gott alla sötnosar där ute!

 

Av becky 84 - 16 februari 2010 22:01

Ikväll fick jag nån energikick och bestämde mig för att springa lite på Crosstrainern. Jag fixade 1 timme utan problem och det gav mig ännu mer energi. Har inte sprungit så länge på ett bra tag. Känns verkligen helt underbart.

Sen har jag utöver det gått ca.13-14.ooo steg idag.


Håll tummarna på att den här energin håller i sig. Just nu är jag gladast i världen känns det som.


 


Av becky 84 - 16 februari 2010 13:55

       

Av becky 84 - 16 februari 2010 13:01

Jag fattar inte ens varför dom finns. Dom gör ju inte det dom ska och dom håller inte det dom lovar.

Jag var så korkad att jag trodde på kärring jäveln den här gången men eftersom inget hade hänt så gick jag dit idag. Jag skulle nämligen få träffa psykologen på arbetsförmedligen för att diskutera pengar bidrag som man kan få om inte arbetsplatsen har råd för tillfället att anställa mig.

Vad tror ni hände?

Nej jag skulle inte träffa psykologen och hon förstod inte vart jag hade fått det i från. FRÅN HENNES KÄFT!!!


Jag är så förbannad så jag vet inte vad jag ska göra. Jag har 1½ vecka kvar på praktiken, vad händer sen? Ska jag ramla tillbaka till att gå hemma igen nu när jag äntligen är på väg ut i livet?


varför ska vi ha dom överhuvudtaget? Dom hjälper ju inte oss alls, bara slöseri med tid!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards