becky84

Alla inlägg den 24 februari 2010

Av becky 84 - 24 februari 2010 20:18

Har fått ett nytt brev av min bror i Estland. Har suttit och översatt det i 4 tim nu och lyckats översätta en sida, bara 3 sidor kvar.


Han skrev att när jag var liten var jag alltid glad, men så fort jag skulle så sova så vägrade jag. Var tydligen mer nyfiken på avd dom gjorde ute i köket och om du försökte stänga dörren mellan dom två rummen började stört tjuta. Haha det låter verkligen som jag =)

Var en  pain in the ass redan då!

Av becky 84 - 24 februari 2010 09:00

Vaknade o8.25 av att det var alldeles för tyst i lägenheten, och det var tur för annars hade jag försovit mig. Älsklingen hade väll lite bråttom imorse så han glömde väll att säga hej då. Jag brukar nämlgen sätta på alarmet då. Tur att man vaknade självmant som sagt.

Har precis ätit frukost bestående av havremjölk och special k choklad/jordgubb efter en morgonpromenad med Cora. Hon var extre vild idag så det blev en massa busande innan vi gick in igen.


Jag har ju slarvat en massa nu och där med gått upp 2 kg. Vågen visade iaf 57.2 idag. Kan iofs också bero på all vatten jag drack igår. Jag ska iaf ta tag i det ordentligt. Visst är det mysigt att äta lite onyttigt då och då men det får inte bli för mycket av det goda.

Så nu ska jag iaf försöka va lite nyttigare och inte äta en massa skit, men jag ska inte svälta mig heller eller banta!! Ska bara börja äta hälsosammare och röra på mig.

Så enkelt är det!


Ska nu börja göra i ordning mig inför praktiken. Jag ska försöka och inte skära upp några fingrar idag ;)


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards