becky84

Alla inlägg under januari 2010

Av becky 84 - 26 januari 2010 23:15

Ikväll har jag bara mysat framför tv/datorn. Har haft lite manikyr och små pyssel här hemma. Så nu är man redo för sängen. Ska självklart först ut med madonnan.


Tyvärr så blev det inga 15.ooo steg idag utan runt 12.ooo.Det var i närheten iaf så man ska inte klaga på sig själv för mycket. Ny dag imorgon!


Sov gott allihopa och tack för alla komentarer!

Av becky 84 - 26 januari 2010 21:36

När jag var och handlade idag så såg jag att Coop har börjat sälja bobbys hårprodukter. Så nu har jag köpt hem shampoo och balsam. Älskar att testa nya produketer. Hoppas på att dom är så bra som folk säger.

Dom var inte så farligt dyra heller, trodde att dom skulle kosta mycket mer iaf.


Har nån av er testat produkterna och vad tyckte ni isf?


 

Av becky 84 - 26 januari 2010 19:24

Nu har jag kommit hem igen.

Har varit hos psykologen. Var meningen att jag skulle ta 15.35 bussen men bussen var 3o min försenad! Jag var så jäkla arg och när jag frågade varför så sa han att han hade haft 93 ungdomar med busiga kortet och det tar sån jävla tid. Men för fan tryck in dom i bussen och åk vidare. Han måste ju följa tiderna!!

Jag kom 3o min försent till mötet. Som tur är har jag en väldigt bra och förstående psykolog. Det här är nämligen inte första gången det händer. Hatar visbys busstrafik!


Var förbi affären och köpte lite smått och gott till Cora.

Hon fick bl.a en ny leksak vilket hon självklart älskade. Nu ligger hon och myser i mitt knä.

Imorgon ska jag gå och skriva på ägarebytes papprerna och sen är hon min.

Att ta över henne är ett av mina bästa beslut här i livet. Hon är verkligen helt underbar hund. Hon får mig så gad och lycklig. Bara hon ser på mig med sina vackra bruna ögon så börjar man att le.


Av becky 84 - 26 januari 2010 15:30

Det är ännu ljust ute fast att klockan är 15.3o :)

Av becky 84 - 26 januari 2010 10:11

Har precis kommit hem från morgon promenaden.

Hade verkligen inge ust eller ork alls att gå den långa svängen idag, men halv vägs bestämde jag mig för att gå på. Jag har ju all tid i världen på mig. Fi fasen vad det var kallt ute idag. När jag kom hem så var jag så kall om låren att det brände i dom rejält.

Nästa promenad blir det att klä på sig ordentligt!


Nu sitter jag och äter gröt med äppelmos och lite mjölk. Det var länge sen jag åt det så jag hade glömt bort hur gott det är.


Dagens vikt: 56.3

Av becky 84 - 26 januari 2010 00:05

Idag har jag nästan lyckats gå 15.ooo steg (14369). Imorgon ska jag jävla mig gå minst 15.ooo och ska sen försöka hålla det varje dag. Heja på mig!


 

Av becky 84 - 25 januari 2010 23:58

Fick den här kommentaren av Felicia gällande det här inlägget:

Bullshit. Stämmer in på småsaker, ja. Men sånt som faktiskt gör ont sätter bara rejäla ärr på själen, och man blir inte ett dugg starkare. Man förstår nog mer om livet, men man blir inte stark av sådan kunskap.


Mitt svar på det är:

Alla har vi levt olika liv, men för mig och det jag har varit med om så stämmer det faktiskt. Vill inte gå in på vad  då jag tycker det är onödigt.

Självklart har jag fått rejäla ärr på själen vilket jag går hos en psykolog och bearbetar, men jag har faktiskt blivit tuffare av det också. För nu vet jag att jag kan ta mig igenom det mesta som händer mig. Jag har styrka till det och jag ger inte upp!

Men som sagt det gäller mig. Jag skrev inte att det gäller alla i hela världen.

Av becky 84 - 25 januari 2010 22:14

Självklart när typ alla mina blåmärken äntligen börjar försvinna, då halkar jag självklart utomhus. Kan ni gissa vart? Vid ett övergångsställe. Tur att man inte blev påkörd. Slog i ena knäet ordentligt.

Kan dom där jävla vägarbetarna ta och sanda vägarna kanske? Tänk om en 80-årig dam ramlar och slår sig! ARG!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards