becky84

Alla inlägg under januari 2010

Av becky 84 - 25 januari 2010 15:42

Har precis ätit min älskade estnisk sallad. Kan verkligen inte få nog av den! Men nu är jag iaf mätt och belåten.


Idag har jag varit på praktik. Det gick bra även idag. Tiden går så sjukt fort nuför tiden. På onsdag ska jag testa att sitta i kassan för första gången. Hoppas på att det kommer att gå bra. Är ju såsjukt rädd för att göra fel:(.


Har även varit ute med Cora på lång promenad nu. Hon har blivit så  busig. Hon springer runt och jagar ingenting.

Älskar den hunden så sjukt mkt.


Nu blir det lite rena rama rolf. Fryser sååå mkt bara...

Av becky 84 - 24 januari 2010 21:33

Så jag tänker ligga i soffan och pilla på han hela kvällen.

Höres imorgon!

Av becky 84 - 24 januari 2010 12:40

Har varit ute med Cora på en långpromenad i det vackra vädret.

Solen skiner och det är lagom kallt ute. Kunde ha gått hur länge som helst.


Nu sitter jag och äter frukost. Idag blev det 2 mackor med salllad, keso, kalkon,ost och tomat på och till det blev det ett glas ananas jucie. Gott och mättande.


Ska snart sätta på Rena rama rolf och äta min frukost.

Höres Senare!

Av becky 84 - 23 januari 2010 23:13

Jag har redan svikit mitt nyårs löfte, detta ska vara mitt år!

Det är som jag inte riktigt tycker att jag förtjänar det. Jag har iaf kommit på mig själv nu och sagt ajjabajja! ;) Kommer inte ge upp.


Sitter nu iaf framför paradise hotell med en kopp choklad tee.

Köpte det igentligen till systern men blev så nyfiken och ville testa de, vilket jag absolut gjorde rätt i. Det smakar verkligen choklad och hela lägenheten luktar choklad nu, så sjukt mysigt.

 

Kommer gå till affären imorgon och köpa en ny till systern. Dom verkar inte ha dom här te sorterna där hon bor iaf.

Snart blir det sängen!

Jag måste börja ta hand om mig själv nu! Jag förtjänar det!

Av becky 84 - 23 januari 2010 23:10

What doesnt kill you makes you stronger!!



Av becky 84 - 23 januari 2010 22:38

Allt gick bra hos Veterinären i torsdags.

Hon var lite små rädd när veterinären tog och kände på henne.

Sen blev hon vaccinerad också.

När hon skulle ta sprutan så höll både jag och A i henne så hon inte skulle flyga iväg ifall hon blev rädd.

Självklart så reagerade hon inte alls på det, min duktiga prinsessa.


Jag var lite nervös för Coras tänder.

Hon har ju tandsten och enligt mej så tycker jag att det är mycket.

Så jag skämdes lite när hon skulle kolla på dom, men enligt henne så var det ingen fara och sa till mig att jag kunde beställa tid för att ta bort det när jag kände för det.

Imorse när jag skulle kolla på Coras tänder så var typ all tandsten putsväck!

Trodde först att det var dåligt ljus och att jag inbillade mig så jag tände lampan för att se ordenltligt, allt är nästan borta.

Hur har hon lyckats? Vad har vi gjort för speciellt nu som vi inte har gjort tididgare som har tagit bort det?


Hur som så har jag precis sparat in 800kr. Sjukt glad!  

 

OJ

Av becky 84 - 23 januari 2010 21:23

Har inte skrivit på två dagar...

Ska skriva mer snart men måste duscha nu efter lite träning.

Hoppas allt är bra!

Av becky 84 - 21 januari 2010 13:19

Idag är man riktigt trött och seg.

Snart ska man iväg till veterinären med lilla Coris.

Så seeeg idag :(

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards