becky84

Direktlänk till inlägg 1 februari 2010

My life is wonderful!!!

Av becky 84 - 1 februari 2010 23:06

Ikväll har jag äntligen skrivit klart brevet till min bror i Estland. Då han inte kan engelska fick jag översätta det i google till estniska. Har skrivit klart det förhand nu. Det är ju roligare att få ett brev som är skrivet förhand ist för på dator. Det tog mig 1 tim och 4o min att skriva de brevet. När jag var klar så hade jag kramp i handen. Självklart så kommerjag ju på ännu mer som jag ville ha med i brevet. Tror jag skulle kunna skriva hur mycket som helst men 4 A4 sidor för räcka för den här gången. De är ju inte sista gången jag kommer att skriva till han.

Jag längtar redan efter ett nytt brev från honom.

Det går verkligen inte att beskriva med ord hur kul det är att ha hittat sina riktiga syskon och kunna skriva med dom. Har ju daglig kontakt med systern via mob och det är hur kul som helst.


Livet är hur bra som helst just nu. Jag är lycklig!!

Allt funkar så bra.

- Jag har en praktik plats som jag trivs jätte bra på och alla är jätte snälla emot mig där. Dom tar verkligen hand om mig.

- Jag har en underbar pojkvän som alltid finns där för mig om det är något.

- Nu har jag även en liten vovve som även är en solstråle i mitt liv.

- Jag mår bra! Ingen panikångest,ingen medicin, ingen ångest överhuvudtaget. Jag känner att jag vågar ta tag i vad som helst! Finns inte mycket som kan hindra mig längre och det är underbart. Jag sitter inte hemma inlåst för att jag inte orkar göra något utan jag är ute i den vida världen och tar för mig.

- Jag har världens bästa psykolog, som jag vet ställer upp för mig även hon om det är något. Hon är mer som en vän än en psykolog nu och det trodde jag aldrig skulle ske när jag träffade henne första gången.

Som sagt jag mår bra och jag låter inte nån trycka ner mig och ta det i från mig!


Det enda som saknas är ett jobb men man kan ju inte få allt på en gång.

 
 
livsstilar.se

livsstilar.se

2 februari 2010 01:28

hej, 2 nya blogg tävlingar att vinna iPhone 3gs och 10 presentkort 500kr hos kicks. snälla besök min blogg och delta helt gratis.

http://livsstilar.se

 
Sofia Werlin

Sofia Werlin

2 februari 2010 19:19

Skönt det.. Inget roligt väder här hos oss :(

http://Sofija.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av becky 84 - 13 oktober 2012 14:16


 

Av becky 84 - 13 oktober 2012 11:00

Nu j*vlar är det bestämt! Jag ska fixa det & jag vet att jag kommer att klara det bara jag ger mig f*n på det! Nu finns det inge återvändo! Jag har ett mål och jag ska dit! ...

Av becky 84 - 13 oktober 2012 10:19


Finns ingen bättre start på dagen. Sitter nu och väntar på att E ska komma och hämta mig och sen blir de träning igen :-D Happy! ...

Av becky 84 - 5 september 2012 03:09

Jag har fått KÖRKORT!! Fick det igår och jag är ännu i chock tillstånd. Ska snart KÖRA till jobbet alldeles själv och det känns lite mysko! Ååååh är så glad!!!!!   Kidnappad från google ...

Av becky 84 - 7 augusti 2012 07:12

Frukosten och morgonpromenaden avklarad. Ska straxt göra mig klar för körlektion, även idag är det 2 st och sen hem och plugga teori. Har som mål att fixa ett dataprov idag iaf. Hoppas jag hinner det innan E,L&L kommer vid fyra.  Bara hålla tum...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards