becky84

Direktlänk till inlägg 17 februari 2010

Onsdag Morgon!

Av becky 84 - 17 februari 2010 09:11

God morgon God morgon.


Hoppas ni har sovit gott, vilket tyvärr inte jag har. Har varit så täppt i näsan så jag knappt kunnat andas, men några timmar blev det iaf.


Tyvärr får jag leva på koffein tab idag fast att jag har bestämt mig för att sluta igentligen, men jag vill vara pigg på praktiken idag. Inte många dagar kvar nu :(.

På måndag ska ju arbetsförmedlingskärringen komma på besök igen och då kommer hon inte möta en trevlig Becky nej! Ska vara riktigt elak haha..så går det när man idiot förklarar mig och jag har faktiskt inte gjort nå fel.


Måste ju berätta att jag har blivit så duktig nu och börjat dricka en massa vatten på dagarna. Nu blir det minst 1 liter/dag. T.o.m så bra att jag inte dricker lika mkt energidryck, speciellt nu när jag har hittat min nya Loka favvis =)


Till frukost idag blev det mjölk och K special jordgubb/mörk choklad tror jag den heter. Den är nästan för god för att äta till frukost. Känns nästan som godis.


Jaja, nu kan jag inte sitta här längre, måste fixa i ordning mig och sen sticka iväg igen. Höres efter 15.oo


Have a Great Day






 
 
Ingen bild

Helena

17 februari 2010 20:25

Hallå där :)
Inte den enda som inte kunnat sova p.g.a nästäppa :(
Hoppas på att bli frisk snart!
Hoppas du blir det också :)
Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av becky 84 - 13 oktober 2012 14:16


 

Av becky 84 - 13 oktober 2012 11:00

Nu j*vlar är det bestämt! Jag ska fixa det & jag vet att jag kommer att klara det bara jag ger mig f*n på det! Nu finns det inge återvändo! Jag har ett mål och jag ska dit! ...

Av becky 84 - 13 oktober 2012 10:19


Finns ingen bättre start på dagen. Sitter nu och väntar på att E ska komma och hämta mig och sen blir de träning igen :-D Happy! ...

Av becky 84 - 5 september 2012 03:09

Jag har fått KÖRKORT!! Fick det igår och jag är ännu i chock tillstånd. Ska snart KÖRA till jobbet alldeles själv och det känns lite mysko! Ååååh är så glad!!!!!   Kidnappad från google ...

Av becky 84 - 7 augusti 2012 07:12

Frukosten och morgonpromenaden avklarad. Ska straxt göra mig klar för körlektion, även idag är det 2 st och sen hem och plugga teori. Har som mål att fixa ett dataprov idag iaf. Hoppas jag hinner det innan E,L&L kommer vid fyra.  Bara hålla tum...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards