becky84

Alla inlägg under augusti 2009

Av becky 84 - 4 augusti 2009 21:33

Vi fick ju en massa godis frånmin syster i Estland.

Fick även marmelad godis som jag minns från barndomen på barnhemmet i Estland. Var verkligen sjukt gott och jag slarvade lite ikväll.

Har haft en dålig dag och jag ville bara slappna av med älsklingen och mysa framför tvn.

 Men jag känner verkligen hur kroppen verkligen skriker efter att få röra på sig och jag har motivationen lång långt inne nånstans.

Imorgon ska jag gå upp med babe och så blir det 1 timmes morgonpromenad.


Tycker  dte är jäkligt kul och läsa era bloggar där ute.

Skriv gärna fler kommentarer med tips och kommentarer med styrka att inte ge upp :)


bloglovin
Av becky 84 - 4 augusti 2009 16:30

Har haft en grymt seg dag idag.

Sen har babe tappat bort taggen till garaget och vi kan inte hitta den. Känns som det här kommer bli dyrt...

Har inte hittat den i lägenheten heller.

Blir galen!!!!



Av becky 84 - 3 augusti 2009 15:12

Sitter och väntar på att en tjejkompis ska höra av sig.

Vi ska nämligen ner på stan och shoppa lite. Om jag nu hittar något.

Har ju reda beställt en massa kläder. Läängtar tills dom ska komma.


Allt bra med er?

Av becky 84 - 2 augusti 2009 01:41

Vill verkligen skriva ur mig så mkt men..

Hur ska man börja och hur fan ska folk förstå om dom nu ens fattar vad man menar?

Gaahhh så mkt som bara skriker inom mig som bara vill ut.

Var nära ikväll men jag lyckades lura mig ur situationen. Vet att det ändå inte leder till något gott om jag öppnar käften.

Vissa saker ska man nog hålla för sig själv så är det bara!

 Har ni samma problem??


bloglovin
Av becky 84 - 2 augusti 2009 00:34

hatar  jag killar!!!

bloglovin

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards